January 4, 2016

Hello It’s Me

Vítam ťa na mojom blogu Véronique’z!

Keďže sa ešte pravdepodobne nepoznáme, tak sa ti chcem predstaviť. Volám sa Veronika, kamaráti ma volajú aj Veranička alebo Zajka. Prvá prezývka vznikla ešte na strednej škole, kde som študovala ruštinu. V triede sme boli tri Veroniky, a keďže mám ruský pôvod, medzi spolužiakmi sa ujala táto zdrobnenina. Zajka vznikla len pred pár mesiacmi. Je to odvodené z môjho priezviska Zajceva, a čiastočne som si ju vymyslela ja. V lete som brigádovala v banke a v kancelárii sme sedeli tiež tri Veroniky, a potrebovali nás nejako odlišovať po mene. Taktiež som dobrovoľníčka v združení AIESEC, kde paradoxne sme v tíme tiež tri Veroniky (zjavne je to pre mňa osudové číslo), a tam sa toto oslovenie takisto uchytilo.

Na vysokej škole, našťastie, nemám v ročníku menovkyňu. Momentálne študujem už druhý rok manažérsku matematiku. Je to zaujímavé štúdium, inak by som si to nevybrala. Avšak okrem vedy má zaujíma aj móda, dizajn, umenie. Už dlhšie som sa tomu chcela začať venovať, a teraz prišiel konečne ten čas. A prečo ma najviac zaujíma práve tento smer?

Občas chodievam do Moskvy a vždy sa kochám miestnymi ženami. Sú krásne upravené, zladené, topánky na vysokom podpätku nesmú chýbať. Raz sa mi podarilo navštíviť Kyjev, a tam po boku takýchto žien stáli muži, na ktorých som išla oči nechať. Páni tam majú zjavne vkus. Málokedy sa mi stalo, že by niekto z nich mal na sebe tenisky a športovú mikinu. Takmer všetci nosili košele, saká alebo kožené bundy, elegantné topánky. Po návrate na Slovensko sa mi, žiaľ, objavil zabudnutý obraz, kde oblečenie nezohráva veľkú úlohu. Aby som vybehla z domu v rozťahanom tričku a teplákoch, lebo idem len nakúpiť potraviny? Aj keď skoro vôbec nenosievam tepláky, aj tak by ma v domácom oblečení z domu nikto nedostal.

Jedným z mojich snov je urobiť z Bratislavy (lebo tu trávim najviac času) mesto módy. Predstav si, že cudzinci, ktorí navštívia našu krajinu budú obdivovať nielen krásy prírody a historických centier, ale ich pozornosť upúta aj vkus miestnych obyvateľov. Prostredníctvom svojich príspevkov by som chcela prinášať inšpiráciu a pôžitok mojim čitateľom.

Verím, že sa ti budú moje príspevky páčiť a budeš s nedočkavosťou navštevovať tento blog.


Prajem krásny deň!


rolák :: New Yorker
sukňa :: C&A
šatka :: z Ruska

photo by Pavel Zajcev

No comments:

Post a Comment