January 20, 2016

Sail Again

Po dlhšej dobe som tu opäť!

Minulý týždeň som odštartovala svoj skúškový maratón, a musím povedať, že zatiaľ celkom úspešne. Hodnotím to tak najmä preto, že už nepociťujem veľký stres ako na konci dvoch predchádzajúcich semestrov. Zmierila som sa s tým, že v priebehu pol roka musím zažívať aspoň jeden najvyťaženejší mesiac. Darí sa mi postupne nachádzať rovnováhu medzi čítaním si poznámok (alebo počítaním príkladov) a ostatnými aktivitami, ktorým sa venujem. Čiže prispievaním do sveta módy, cvičením, dobrovoľníctvom.

Napríklad víkend som strávila na národnej konferencii AIESEC. Presne pred rokom som sa jej zúčastnila tiež, vtedy som bola čerstvo zvolená do výkonnej rady, teda tímu, ktorý vedie pobočku. Ešte teraz si pamätám na obrovské nadšenie, ktoré som prežívala. Hlatala som všetky informácie, ktoré mi neskôr pomohli pri osobnom rozvoji a orientovaní sa v kope vecí, za ktoré som bola zrazu zodpovedná. Počas funkčných tréningov, v mojom prípade to bola oblasť financií, sa mi ústa nezastavili – stále som sa pýtala otázky, na všetko som bola zvedavá. V tom období som nevedela prakticky nič o účtovníctve, zmluvách, rozpočtoch, dlhodobom plánovaní apod. Ale tešila som sa ako malé dieťa, ktoré dostalo do rúk novú hračku, doslova.

Odvtedy ubehol celý rok. Všetko, čo som vyššie spomenula, pre mňa teraz nie sú neznáme vody. Dokážem sa lepšie orientovať vo finančnej sfére, vedení ľudí, práci v tíme... Určite sa nenazvem odborníkom, ale prehľad a skúsenosť mám. Avšak prišiel čas, keď odovzdávame kormidlo novej výkonnej rade, aby tiež prebádali toto more príležitostí.

Keď už som pri tých metaforách, moja plavba v AIESEC Bratislava určite nekončí. Otvára sa mi veľa ďalších možností, do ktorých sa môžem zapojiť. Jednou z nich, a momentálne aj najsilnejší zdroj mojej energie, je organizovanie 4-dňovej konferencie pre viac ako 200 ľudí. So svojím tímom máme dva mesiace na jej prípravu a premyslenie všetkých detailov. Viem, že to bude náročné zabezpečiť, aby všetko perfektne fungovalo. Ale som presvedčená, že spolu to zvládneme, a finálny pocit bude stáť za to.


Želám úspešný deň!





tričko :: H&M
sukňa :: C&A
topánky :: Marks & Spencer
kabát :: Debenhams

photo by BandyStudio

No comments:

Post a Comment